Tuesday 9 July 2013

Tra fal gar


Uite un loc British, te gândești după ce vezi descrierea făcută de oamenii care au locul: 
The Trafalgar: Great British Pub.

Uite ia-l de unde nu-i. Adică aveau niște poze, niște scaune de pub. 
Terasa, în schimb, nu prezenta urme englezești și nici focaccia sau pizza din meniu. 
Așa că m-am apucat să caut. Și când omul caută ceva, te caută și în fund, să mă scuzați. Nu mi-a luat prea mult timp și am ajuns și acolo.

Ce-i drept, eu nu prea știu ce-i tipic englezesc și ce nu. Dar am impresia că în același habar n-am.ism era făcută și baia. 
Dar să nu arunc cu vorbele. Poate așa-s toate pub-urile englezești.




pe unde își fac intrarea și ieșirea the lads


pe unde încap the fine ladies,
cu tot cu umbrelele lor de soare



pe jos




pe vine




prin cameră. baie mare, oglindă mare. încape oricine, cu siguranță



niște Marea Britanie pe pereți, să nu te simți singur



toate cele necesare, igienizare completă


în spate, un tablou să-ți amintească
de ce-ai ajuns la baie și de ce o să te și întorci


 fix când ieși ușurat, tocmai domnul Churchill
(simbol britanic de necontestat, deci da, uite domnule, e British locul)
se uită grav la tine,
de ți-e rușine de ce tocmai ai făcut înăuntru

În fine, dacă reușești să îl înfrunți pe domnul Churchill și să ieși cu fruntea sus de-acolo...nu știu dacă de-abia aștepți să mai revii. Cam ca la Il Calcio așa...decent și-atât.



No comments:

Post a Comment